Nu har vi inlett en massiv marknadsföring av vår verksamhet genom bland annat:
- Tre annonser i Stockholmsdelen i DN riktade mot att hitta nya volontärer.
- Tre annonser i Stockholmsdelen i DN med syfte att informera nya hjälpsökande om att vi finns.
- Våra volontärer har fått flyers som de kan sätta upp på passade ställen.
- Utskicksbrev med information och med medföljande flyers färdigställs vecka för vecka och skickas till verksamheter såsom hemtjänst, beställarenheter, syn- och hörselinstruktörer, dagverksamheter, fixartjänster, anhörigkonsulter, träfflokaler, servicehus, vård- och omsorgsboende, korttidsboende, vårdcentraler, syn- och hörselcentraler, hjälpmedelscentraler, bibliotek, kyrkor etc.
- Vykort, med information om att vi är igång som vanligt, skickas till tidigare hjälpsökande.
Marknadsföringsperioden kommer att genomföras nu under hösten fram till årsskiftet och syftar till att ge verksamheten en kickstart och informera så många vi kan om vår fina verksamhet.